dimarts, 25 de juny del 2024

Ajudes de Menjador curs 2024-25

Benvolgudes famílies:

Vos informam que s’han convocat ajuts individualitzats de menjador escolar per al proper curs 2024-25.
Teniu tota la informació, la sol·licitud i els annexos necessaris a la pàgina web del Servei de Comunitat Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitats. Les sol·licituds, juntament amb els annexos i la documentació pertinent, s’han de presentar, preferentment, a la Seu Electrònica de la CAIB (amb identificació
mitjançant certificat digital o Cl@ve permanent) i els terminis per fer-ho són des del dia 24 al 28 de juny.
La Conselleria ha publicat un manual explicatiu per a les famílies sol·licitants al qual podeu accedir fent clic aquí.
Si necessitau més informació, no dubteu a posar-vos en contacte amb l’escola.

dijous, 20 de juny del 2024

Formalització de matrícules per al curs 2024-25

Benvolgudes famílies:

Una vegada publicades les llistes definitives del procés d'admissió (divendres dia 21 de juny), aquelles famílies que hagueu obtingut una reserva al nostre centre haureu de confirmar la matrícula. Aquest procés s'ha de realitzar abans del 28 de juny.

Per formalitzar la matrícula, haureu de recollir a l'escola una sèrie de documents. omplir-los i entregar-los.

A més, necessitarem la següent documentació:

• Còpia del llibre de família COMPLET de l’alumne/a.
  • Còpia dels DNIs, passaports o permisos de residència dels pares o tutors legals de
    l’alumne/a.
  • Còpia de la targeta de la Seguretat Social o de l’assegurança mèdica de
    l’alumne/a.
  • 4 fotografies mida carnet, en color, de l’alumne/a.

Per favor, teniu en compte que a la secretaria del centre no es fan fotocòpies i no hi ha fotocopisteries a les rodalies de l'escola; dugueu les vostres fotocòpies preparades.

LA NO FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA EN ELS TERMINIS ESTABLERTS IMPLICA PÈRDUA DE LA RESERVA.

dilluns, 20 de maig del 2024

Inici del procés d'admissió d'alumnat per al curs 2024-25

Avui, 20 de maig de 2024, s'obr el termini de sol·licitud de places de matrícula per a alumnat del segon cicle d'educació infantil (3, 4 i 5 anys) i educació primària (1r-6è).

Aquí teniu el calendari del procés i les vacants al nostre centre.

divendres, 10 de maig del 2024

Llistats provisionals procés adscripció

Dins el procés d'adscripció del nostre alumnat per a cursar 1r d'ESO el proper curs 2023-24, avui es publiquen els llistats provisionals amb les puntuacions obtingudes a la baremació; recordau que en aquests llistats no s'informa a quin institut s'ha obtingut la reserva de plaça, només es tracta de comprovar que la puntuació obtinguda es correspon amb allò que estava previst i, en cas contrari, poder fer la corresponent reclamació (a l'institut triat en primera opció i entre els dies 13 i 15 de maig).

Per consultar el llistat haureu de cercar el codi de la vostra sol·licitud.

IES Josep M. Llompart

IES Joan M. Thomàs

IES Madina Mayurqa

IES Son Pacs

Els llistats definitius, on sí que s'informarà de l'institut on s'ha aconseguit la reserva de plaça, es publicaran el dia 22 de maig.