dimecres, 6 de maig del 2020

Nous usuaris de Google Classroom per als alumnes de 5è i 6è

Benvolgudes famílies d'alumnes de 5è i 6è de primària:

Per motius de compliment de la Llei de Protecció de Dades, hem habilitat comptes de correu electrònic pròpies de l'escola; són comptes que pertànyen al domini del centre: @ceipestabliments.es; només canviarà la primera part, que es compondrà del nom i el primer llinatge de l'alumne/a en qüestió.
S'enviarà un missatge a cada alumne/a via Google Classroom amb el seu nou correu i la contrasenya pertinent, que s'haurà de canviar per una que sigui secreta i que només haureu de conèixer voltros i els vostres fills/es. A partir del canvi, es farà servir el nou compte per a totes les tasques.
El procés és llarg i costós i és possible que requereixi un parell de dies. Mentre no vos arribi el missatge de canvi podeu seguir fent servir l'usuari actual.
Si teniu dubtes i/o problemes per realitzar aquest procés (o, ja que hi som, de qualsevol altre tipus), podeu cridar a l'escola en horari lectiu o escriure un corrreu electrònic.
Cuidau-vos!
Atentament,

La Direcció

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada