dimecres, 24 de març del 2021

Inici del procés d'adscripció als IES (Instituts d'Educació Secundària) per al curs 2021-22

Benvolgudes famílies d'alumnat de 6è de primària:

Demà, dia 25 de març de 2021, comença el termini de presentació de sol·licituds de reserva de plaça als IES adscrits a la nostra escola; aquí teniu el calendari tant del procés d'adscripció com del d'admissió (alumnat que sol·licita plaça en centres no adscrits) per al proper curs 2021-22.

Com veis, el procés d'adscripció a ESO (Educació Secundària Obligatòria), que és el que vos interessa, termina el proper dia 31.
Tot i que el procés d'adscripció no es, estrictament, obligatori, sí és altament recomanable, ja que garanteix una plaça en uns dels IES adscrits; aquesta reserva de plaça no obliga a fer-la servir si, més tard, al procés d'admissió, voleu sol·licitar un altre IES no adscrit al CEIP Establiments o una escola concertada que ofereixi ESO.
El CEIP Establiments està adscrit a quatre IES:
  1. IES Joan M. Thomàs.
  2. IES Josep M. Llompart.
  3. IES Madina Mayurqa.
  4. IES Son Pacs.
Enguany, com l'any passat, tot el procés es realitzarà de forma telemàtica; a la pàgina del servei d'escolarització teniu tota la informació i les sol·licituds; també podeu cridar a l'escola si necessitau orientació i/o ajuda.
Important: per accedir al tràmit telemàtic, necessitareu fer servir el vostre usuari i contrasenya de GestIB.
A continuació, teniu el text oficial de la resolució referent al procés.