dimecres, 8 de juny del 2022

Llistats PROVISIONALS del procés d'Admissió

Aquests llistats PROVISIONALS no informen de l'obtenció o no de la plaça vacant sol·licitada, sinó que són només per a comprovar que la puntuació obtinguda s'ajusta a l'esperada pel sol·licitant i, en cas contrari, poder presentar una reclamació (entre els dies 8 i 10 de juny).

Els llistats d'alumnat que ha demanat plaça al CEIP Establiments per a l'any 2022-23 als cursos de 4t d'infantil (3 anys), 1r de primària i 5è de primària no reflecteixen la puntuació real de l'alumne/a, ja que a aquests cursos el nombre de sol·licituds ha estat inferior al de places vacants i, per tant, no ha estat necessari baremar (pot constar qualque punt generat per consulta automàtica).

Els llistats dels grups de 6è d'infantil (5 anys) i 6è de primària sí reflecteixen la puntuació obtinguda al barem i, per tant, els sol·licitants haurien de revisar-la de cara a la presentació de possibles reclamacions.

Recordau que els llistats DEFINITIUS, als quals SÍ s'informarà de l'obtenció o no de la plaça sol·licitada, es publicaran dia 22 de juny; a partir d'aquest dia, el centre es posarà en contacte amb aquells que tenguin plaça i els citarà per presentar els documents de formalització de matrícula.