divendres, 4 de setembre del 2020

Informacions inici curs 2020-21

Benvolgude famílies:

Vos informam que el curs 2020-21 s'iniciarà a l'escenari B del Pla de Contingència, entre el dijous 10 i el divendres 11 de setembre de 2020; uns grups un dia i, d'altres, l'altre; aquell que comencin el dijous NO hauran de venir el divendres, i viceversa; a les reunions d'inici de curs, amb el professorat tutor, vos explicaran més detalladament aquesta i d'altres novetats, la majoria causades per l'actual situació de pandèmia COVID-19 i les conseqüents instruccions de la Conselleria que, entre altres coses, han implicat canvis al Pla de Contingència, una reestructuració d'alguns dels grups d'alumnat de l'escola i el fet que, a hores d'ara, no podem encara confirmar si hi haurà, o no, servei d'escoleta matinera i activitats extraescolars. SÍ funcionarà el servei de menjador escolar.

A la imatge adjunta podeu veure el dia i l'hora de les reunions inicials amb el professorat tutor, que enguany es realitzaran exclusivament de forma telemàtica; tendreu més informació (plataforma, enllaç, etc.) amb anterioritat a les reunions.

Per favor, compartiu aquestes informacions amb els vostres grups de familiars d'alumnat de WhatsApp per tal que pugui arribar a aquells que encara no han gestionat un compte d'usuari de GestIB i/o no poden accedir a aquesta pàgina. Gràcies!

Si teniu qualsevol dubte, se vos resoldrà a les reunions inicials; si és urgent, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al telèfon de l'escola, en horari lectiu, o per correu electrònic.

Atentament,

La Direcció