dijous, 15 de juny del 2023

Formalització de noves matrícules

Benvolgudes famílies:

Una vegada s'hagin publicat les llistes definitives del procés d'admissió (dia 21 de juny), aquelles famílies que hagueu obtingut una reserva al nostre centre haureu de confirmar la matrícula. Aquest procés es farà en les següents dates:

• Infantil (3,4 i 5 anys): entre el 22 i el 28 de juny (ambdós inclosos).
  • Primària (1r -6è): entre el 23 i el 30 de juny (ambdós inclosos).

Per formalitzar la matrícula, haureu d'omplir i entregar a l'escola una sèrie de documents, que es poden descarregar des d'aquesta mateixa entrada o bé aconseguir físicament a l'escola; de la mateixa manera, es poden enviar al centre per correu electrònic (teniu la nostra adreça a la secció "Contacte") o bé entregar-los presencialment en paper.

Per favor, teniu en compte que si no formalitzau la matrícula en els terminis establerts perdreu la reserva.

Els documents a emplenar i entregar són els següents:

A més, necessitarem la següent documentació:

• Original i fotocòpia del llibre de família COMPLET de l’alumne/a.
  • DNIs, passaports o permisos de residència ORIGINALS dels pares o tutors legals de
    l’alumne/a.
  • Original i fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social o de l’assegurança mèdica de
    l’alumne/a.
  • 4 fotografies mida carnet, en color, de l’alumne/a.

Per favor, teniu en compte que a la secretaria del centre no es fan fotocòpies i no hi ha fotocopisteries a les rodalies de l'escola; dugueu les vostres fotocòpies preparades.

A  més, aquí teniu informació sobre les activitats extraescolars planificades per l'APIMA de l'escola per al proper curs 2023-24:

Gràcies.

Si teniu cap dubte o problema, contactau-nos per telèfon.