dimarts, 6 de juny del 2023

Llistes provisionals del procés d'admissió

Avui, 6 de juny, es publiquen les llistes provisionals del procés d'admissió, que podeu consultar a la pàgina del Servei d'Escolarització de la Conselleria d'Educació i Formació Professional.

Aquestes llistes no determinen si s'ha obtengut plaça en una escola o una altra; només serveixen per consultar la puntuació obtenguda i, si escau, fer la oportuna reclamació.

Si heu fet la vostra sol·licitud per al curs de 4t d'infantil (alumnat que compleix 3 anys durant el 2023) amb el nostre centre com a primera opció, veureu que la vostra puntuació és de 0 a tots els apartats; això és correcte i degut a que hem tengut menys sol·licituds que vacants i, per tant, no ha estat necessari baremar.

La propera passa és esperar a la publicació de les llistes definitives el proper dia 21 i, posteriorment, formalitzar la matrícula. Per dur a terme aquesta formalització, haureu d'emplenar i signar una sèrie de documents que tendreu disponibles a aquesta pàgina o al centre mateix quan arribi el moment.